Makkelijk en snel je vraag stellen in een live chat.

Op vakantie gaan kan soms een heel gedoe zijn. Dan heb je eindelijk alles gepakt en dan sta je op het vliegveld. Bijvoorbeeld Schiphol. Een heel groot vliegveld waar je eigenlijk moet zoeken om te weten waar je heen moet. Er zijn altijd grote borden te vinden met welke gate je nodig hebt en waar je moet zijn. Toch kan het een hoop stress opleveren om dit allemaal uit te zoeken. In dit geval zou het voor de bezoeker een makkelijke uitkomst zijn om deze informatie vooraf uit te vragen via een live chat.

De voordelen van een live chat op de website.

Een live chat is een online chat die wordt opgepakt door een medewerker. Bezoekers op de website kunnen snel, laagdrempelig en gemakkelijk hun vraag stellen. Binnen enkele seconden wordt de chat opgepakt en de bezoeker wordt verder geholpen. Hierdoor heeft de bezoeker snel zijn of haar antwoord en kan hij of zij door. Dit kan binnen op een vliegveld een hoop gezoek, gestress en geloop schelen. Naast stress voor de bezoeker scheelt dit ook balie of telefoon tijd voor de medewerkers op het vliegveld. Hierdoor hebben zij meer ruimte en tijd en worden de klanten die wel naar de balie komen sneller geholpen.

Chatkracht: de online klantenservice expert.

Het is natuurlijk een heel gedoe om uit te zoeken wat je nou precies wilt binnen je eigen online klantenservice. Chatkracht kan hier de uitkomst bieden. Chatkracht heeft een team van enthousiaste medewerkers kijken naar wat het beste is voor jou als bedrijf. Binnen de online klantenservice kan je namelijk heel veel kanten op. Neem vrijblijvend contact op om te sparren over de mogelijkheden. Contact opnemen kan via de live chat of direct bellen met het kantoor! Een kopje koffie staat altijd klaar.